lovelybieberstory

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

I Would Forever Come Back To You Del 21-You Are Home!

Av Lexi Åström - 16 augusti 2011 10:39

Taylor Swift: Speak Now World Tour 2011's Photos - Speak Now WORLD Tour 2011< 3 sho -

wetheart | Flickr - Photo Sharing!Helene

Jag, Ryan och Chaz hade bestämmt oss för att möta Justin på flygplasten allihop, det skulle bli jätte kul!

Om fem minuter skulle Justins plan gå ner för landning, jag, Ryan och Chaz väntade inomhus, vid bagasebanden (stav).

- Ååh vad spännande! Sa jag.

- Ja, Justin var det länge sedan man träffade, sa Chaz.

- Vill ni ha något? Jag tänkte ta en kaffe, sa jag och reste mej.

- Nej tack, sa Chaz och Ryan med en mun. Jag gick ensam mot närmaste café.

- Hej, en latte tack, sa jag.

- Okej, det blir 20 kronor, sa tjejen i kassan.

- Tack, sa jag.

- Det tar två minuter att göra i ordning, fortsatte tjejen medan jag gav henne en 20-lapp.

- Okej, sa jag.

- Har du hört att Justin Bieber kommer hit om cirka tio minuter, han plan håller på att gå ner för landling nu! Sa tjejen upspelt.

- Ja, jag vet, sa jag.

- Hm, vänta lite! Jag känner igen dej! Sa tjejen förtjust.

- Va? Sa jag förvånat.

- Justins tjej, eller hur? Undrade hon.

- Eh, ja, sa jag.

- Latten är klar Angelica! Sa en kille bakom tjejen i kassan.

- Okej, tack! Sa hon och gav mej min latte.

- Sådär ja, hälsa Justin från mej, haha! Sa Angelica som hon tidligen hette.

- Det ska jag, sa jag och log stort emot henne. Var det alltås så här det skulle bli? Om jag var ihop med en popstjärna med hundratusen-tals fans skulle det få konsikvenser, men det fick jag ta, faktiskt. Jag ville fortsätta att vara ihop med Justin, och så skulle det vara, han hade gjort så många uppofringar för mej, jag skulle inte svika honom, aldrig någonsin.

Jag satte mej vid Chaz och Ryan Butter, haha. Han var faktiskt lite butter just nu.

- Hej killar, sa jag.

- Hej, sa Chaz.

- Där kommer han! Sa Ryan och pekade på planet som precis landat

- Ja! Ropade jag och Chaz på samma gång.

Efter cirka tio minuter kom Justin genom dörrarna med Kenny, Scooter, Usher och Pattie.

- Justin Bieber! Skrek typ hela flygplasten och rusade emot honom, Kenny föste undan alla galna fans, Scooter vinkade till oss att komma dit, vi gjorde som han ville.

- Hej, sa jag till Justin.

- Hej! Sa han och kramade mej.

- Meh, dina bästa polare är här också! Sa Ryan som förvandlats till vanliga Ryan Butler igen.

- Yo Chaz and Ryan! Sa Justin och dunkade dem i ryggen. De började prata med varndra ivrigt om typ allting, plötsligt slog nog till mej så jag föll omkull, tre tjejer stod och tittade argt ner på mej.

- Vad gör ni?! Fräste Justin och hjälpte mej upp, tjejerna försökte slå mej men Kenny lyfte bort dem, sedan började jag, Justin, Kenny, Scooter, Usher, Pattie, Chaz, Ryan och resten av Justins crew gå emot utgången.

När vi äntligen satt i Justins limo, kunde jag andans ut, sedan körde vi. Jag kramade Justins hand som jag hållit hårt i hela tiden.

- Gick det bra där inne? Frågade han.

- Jadå, det gick bra, sa jag.

- Så bra, sa Justin och drog sin hand ur mitt grepp och la den om mina axelar, så han kunde krama om mej.

- Jag har saknat dej jätte mycket, sa jag.

- Jag har saknat dej också, sa han och pussade mej på pannan.

- Jag är glad att du är hemma, sa jag.

- Det är jag också, sa han och jag lutade mej emot hans axel.

Sorry för kort men jag tycker faktiskt att jag skev rätt mycket igår, jag får väl akta mej så ni inte får för mycket!!

Kanske skriver mer sedan, för se, eller så gör jag ett till eller två fast tidsinställda...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexi Åström - 4 december 2011 17:04

Som rubriken säger tänkte jag börja på en ny novell nu... Så jag tänkte att huvudpersonen ska se ut som Lucy Hale (från Pretty Little Liars där hon spelar Aria Montgomery). Lite Information om novellen innan prologen: Skai Jackson flyttar fr...

Av Lexi Åström - 22 november 2011 19:57

Den natten sov jag med Nina tätt intill mig. Nu var det min tur att gråta. Jag saknade Justin, han skulle ligga framför mig i sängen, han skulle snarka lätt och jag skulle le åt att jag inte kunde somna för hans snarkningar. Men han var inte där o...

Av Lexi Åström - 4 november 2011 14:51

- Nej, jag skulle inte byta detta mot någonting i hela världen, kom nu! Sa jag och kysste Justin. Vi gick ut i snön, Justin flinade. Jag drog vagnen framför mig med Nina i. - Vad flinar du åt? Sa jag och skrattade. - Inget, sa han och kysste ...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:37

- Hej. Sa jag. - Förlåt. Sa han. - För vad? Frågade jag. - Det där igår... mumlade Justin. - Du fick en chock, sa jag milt. - Är jag förlåten? - Aha... log jag. - Bra! Sa han och kramade mig hårt och länge. Framme vid altaret kände...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:13

- Ååh! Skrek jag. - Vad säger du? - Ja, viskade jag och kysste honom. Hårt och länge.  - Bra, mummlade han. - Bättre än bra, mummlade jag tillbaka.  Två dagar kvar tills bröllopet... jag var alldeles i extas. Justin låg bredvid mig i "vå...

Translate

Presentation


Hej! På den här finfina bloggen skriver jag Justin Bieber noveller!

Stuck In The Moment

Skai Jackson flyttar från stora staden Washtington D.C. till den lilla staden Startford i Kanada, vilket Skai tycker illa om, hon saknar sina vänner och speciellt sin pojkvän Adam som blev påkörd tre veckor innan de flyttade. Men sedan träffar Skai två schysst killar som leder till Justin, som får Skais brustna hjärta att långsamt hela.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards