lovelybieberstory

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Lexi Åström - 2 augusti 2011 20:33

Tumblrphotographyobsessive.

kristinsnicolaysen -With Nothing Left To Say

- Forever and always, sa han och jag nickade.

- Ja, forever and always, viskade jag och kysste honom.

Väckarklockan ringade vid sju denna morgon också, fast idag MÅSTE jag upp, eftersom det var skola.

I skolan var allt som vanligt förutom att jag inte såg till Anna. Hon brukade alltid vänta utanför skolporten, konstigt, när jag kom in såg jag förklaringen.

- Anna? Sa jag med darrig röst, hon var med Sue, min fiende.

- Eh, hej? Sa hon och Sue flinade.

- Vad gör du?! Fräste jag.

- Vadå? Sa hon oskyligt.

- Varför är du med henne? Sa jag.

- För att hon inte hänger med töntar som du, som är ihop med Justin BIEBER! Sa Sue och skrattade.

- Anna, hur kunde du?! JAG HATAR SÅDANA SOM DU!! Skrek jag och sprang ut ur skolportarna, men en lärare stoppade mej.

- Du måste in på lektion, sa hon strängt och jag lydde, lektionen blev hemsk.

När vi byte om och jag stod i BH och trorsor halde plötsligt Sue upp sin mobil utan att jag märkte det, sedan hörde jag ett klick, hon hade tagit kort! När jag stod i BH och trosor!

- VAD GÖR DU?! Skrek jag.

- Vadå? Sa hon och flinade. Jag ryckte på axlarna, men efter nästa lektion fanns det bilder överallt på skolan med mej i BH och trorsor.

Alla skrattade åt mej, jag rev ner alla lappar jag såg och kastade de i en sopptunna, sedan sprang jag hemåt, på vägen rann tårarna, jag visste att Justin hade träningar och sådan inför sina konserter så jag kunde inte ringa honom. Vad skulle jag göra?

JUSTIN

Dagen segade sej fram, jag tränade med Scooter, Ryan, Usher och de andra men inget var lika kul som det brukade, vi skojade med varnadra och allt sådant där men jag tänkte mest på Candie, vad hon gjorde och om hon hade det bra.

- Justin, du är ju inte med! Vill du ta paus och ringa Candie eller? Frågade Usher.

- Gärna, sa jag.

- Fem minuter, sa Scooter, jag nickade och gick iväg.

Jag ringade Candie.

- Justin, sa en hes röst i andra änden, man hörde att hon hade gråtit.

- Vad har hänt? Frågade jag oroligt.

- Jag går inte till skolan mer, viskade Candie.

- Varför?! Sa jag.

- De har... jävlas med mej... sa hon och snyftade.

- Va? Vad har de gjort? Frågade jag.

- De har satt upp bilder på när jag bara har underkläder och Anna avskyr mej, tillsammans med hela skolan, sa Candie och började gråta.

- Jag kommer! Sa jag och la på.

- Är du klar? Frågade Scooter när jag kom ut.

- Nej! Jag måste till Candie, snälla! Sa jag.

- Okej, okej, men skynda dej! DU MÅSTE TRÄNA! Sa Usher innan Scooter han svara. Jag stack snabbt iväg.

När jag kom till Candie satt hon ihop sjunken på trappen. jag satte mej bredvid henne.

- Vad har hänt? Frågade jag och kramade henne.

- Jag vet inte... viskade Candie.  

Translate

Presentation


Hej! På den här finfina bloggen skriver jag Justin Bieber noveller!

Stuck In The Moment

Skai Jackson flyttar från stora staden Washtington D.C. till den lilla staden Startford i Kanada, vilket Skai tycker illa om, hon saknar sina vänner och speciellt sin pojkvän Adam som blev påkörd tre veckor innan de flyttade. Men sedan träffar Skai två schysst killar som leder till Justin, som får Skais brustna hjärta att långsamt hela.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards