lovelybieberstory

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

I Wolud Forever Come Back To You Del 25-Shark Attack

Av Lexi Åström - 18 augusti 2011 22:41

- Men...

- Ryan! Jag är SÅ trött, snälla, får jag sova i några timmar till? Sa jag.

- Ja visst! Förlåt! Sa han och la på. Jag somnade om.

Jag satt och tittade på MTV, jag var halv dåsig och höll på att somna. Då ringade min mobil för tionde gången, och för tionde gången var det Ryan. Jag orkade knappt svara.

- Hej Ryan, sa jag trött.

- Hej! Vad gör du? Ska vi hitta på något? Som sagt är jag så ledsen... babblade han.

- RYAN! Avbröt jag. Snälla du, jag vet att du är ledsen, men det är OKEJ! Fortsatte jag.

- Förlåt, var är Justin, sa Ryan.

- Han är på en konsert, sa jag ointersserat.

- Okej, när kommer han hem?

- Ikväll, tror jag, muttrade jag.

- Jaha, okej, jag ska inte störa dej mera, sa Ryan.

- Hejdå! Sa jag.

- Hejdå! Sa Ryan, vi la på samtidigt.  

Efter bara några minuter ringde det igen. Den här gången var det Alice.

- Hej! Sa jag.

- Hej! Sa hon.

- Vad händer? Sa jag och log.

- Jag, Siena och Mina undrade bara om du ville dra till stranden med oss? Sa Alice.

- Ja gärna! Ryan har provoserat mej hela morgonen med att ringa och be om ursäkt för här om kvällen, sa jag.

- Skönt att hänga med de coola tjejerna då, sa Alice och vi skrattade.

En halvimme senare var jag, Alice, Mina och Siena nere vid stranden. En kille med blont hår och surfingbräda. Han var riktigt snygg, Siena skrek nästan högt.

- Ni borde inte vara här, någon har dött´, igen, sa han och gick.

- Dött? Sa jag rätt ut i luften. En badvakt stod längre bort på stranden, jag sprang fram till honom.

- Hej på dej lilla fröken, sa han.

- Vem har dött? Och hur? Frågade jag.

- En tjej som var och surfade med sin pojkvän, han blev attackerad av en haj och dog, sa badvakten.

- Var det han den blonde som precis gick? Han där borta? Frågade jag och pekade på killen som varnat oss, han stod och pratade med Siena, Mina och Alice, han såg verkligen trött ut.

- Ja, sa badvakten.

- Okej, tack! Sa jag och sprang till de andra.

- Sluta! Fräste jag och knuffade undan Siena som stod längst fram.

- Ehum... sa killen.

- Hans flickvän dog precis, hon blev dödad av en haj, väste jag åt Siena och de andra.

- Aaa! Skek någon från vattnet. Vi tittade dit och såg en liten tjej med långt brunt hår som hade en stor gul badring runt sej, bredvid henne såg jag en vass fena som stack upp.

- Åh nej! Viskade jag och hoppade i. Jag simmande allt vad jag kunde, tillslut kom jag fram till flickan. Hon skrek.

- Ta det lugnt, jag ska hjälpa dej, sa jag. Hon nickade. Jag tog henne i famnen och försökte simma in mot land. Hajen hög efter mej, den lyckades skrapa sina vassa tänder emot mitt ben så blodet rann.

Det sved och nu blev hajen helt galen av bloddoften, den högg vilt och nu var jag säker på att jag skulle dö.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexi Åström - 4 december 2011 17:04

Som rubriken säger tänkte jag börja på en ny novell nu... Så jag tänkte att huvudpersonen ska se ut som Lucy Hale (från Pretty Little Liars där hon spelar Aria Montgomery). Lite Information om novellen innan prologen: Skai Jackson flyttar fr...

Av Lexi Åström - 22 november 2011 19:57

Den natten sov jag med Nina tätt intill mig. Nu var det min tur att gråta. Jag saknade Justin, han skulle ligga framför mig i sängen, han skulle snarka lätt och jag skulle le åt att jag inte kunde somna för hans snarkningar. Men han var inte där o...

Av Lexi Åström - 4 november 2011 14:51

- Nej, jag skulle inte byta detta mot någonting i hela världen, kom nu! Sa jag och kysste Justin. Vi gick ut i snön, Justin flinade. Jag drog vagnen framför mig med Nina i. - Vad flinar du åt? Sa jag och skrattade. - Inget, sa han och kysste ...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:37

- Hej. Sa jag. - Förlåt. Sa han. - För vad? Frågade jag. - Det där igår... mumlade Justin. - Du fick en chock, sa jag milt. - Är jag förlåten? - Aha... log jag. - Bra! Sa han och kramade mig hårt och länge. Framme vid altaret kände...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:13

- Ååh! Skrek jag. - Vad säger du? - Ja, viskade jag och kysste honom. Hårt och länge.  - Bra, mummlade han. - Bättre än bra, mummlade jag tillbaka.  Två dagar kvar tills bröllopet... jag var alldeles i extas. Justin låg bredvid mig i "vå...

Translate

Presentation


Hej! På den här finfina bloggen skriver jag Justin Bieber noveller!

Stuck In The Moment

Skai Jackson flyttar från stora staden Washtington D.C. till den lilla staden Startford i Kanada, vilket Skai tycker illa om, hon saknar sina vänner och speciellt sin pojkvän Adam som blev påkörd tre veckor innan de flyttade. Men sedan träffar Skai två schysst killar som leder till Justin, som får Skais brustna hjärta att långsamt hela.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards