lovelybieberstory

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2011

I Would Forever Come Back To You Del 27-That Was Your Last Chance

Av Lexi Åström - 24 augusti 2011 21:06

(lyssna och läs samtidigt)

När vi var på festen tänkte jag; "Det här ska bli en bra kväll". Men inget blev som jag tänkt mej.... inget alls.

Jag såg Clara och Bryan stå vid bordet där alla bålen var, de pratade i mun på varandra. När Clara fick syn på mig smallnade ögonen en smulla och hon tittade föraktfullt på mej.

Amor Vs Razao (låtsas att hon är i ett hyfsat mörkt rum, det här är alltså Clara, jag har ändrat hennes utseende så hon ser ut såhär nu!) 

- Hej! Sa jag och gick fram till henne med Justin i släpp tåg.

- Hej! Sa Bryan.

- Hej, sa Clara lite funderamare. Jag Bryan började prata, vi satte oss på en bänk alla fyra men jag pratade bara med Bryan.

Då hördes ett smackade ljud, som när någon kysser varndra, jag och Bryan vände förvånat på våra huvuden och ser att Justin och Clara kysser varndra.

- Vad fan gör du?! Skrek jag och sparkade till Clara på smallbenet. Hon ställde sej ilsket upp, jag gjorde samma sak.

- Vad gör du?! Fräste Clara tillbaka.

- Justin, du har strulat till det för andra gången, det är slut! Väste jag och gick ut från festen.  När jag väl var ute kom tårarna, jag grät och grät som jag aldirg gråtit. Jag torkade tårarna men det kom bara nya.

Jag gick snabbare och snabbare, min ena klack gick av, jag svor, sedan trampade jag i en vatten pöl. Jag grät ännu mera men fortsatte gå.

När jag äntligen kom hem verkte mina fötter, jag hade ont i huvudet av all gråt och jag måste hemsk ut.

När jag kom in såg jag mej i hallspeglen.

Mitt ansikte rann av brunkräm och mascara, mitt hår var rufsigt och av det klarröda läppstiftet fanns bara rester i hudvecken i läpparna kvar. Jag tog av mej den trasiga skon, när jag skulle ta ett steg mot hallbordet gick den andra klacken också av.

Jag kastade den i speglen, sedan sjönk jag ner bredvid spillrona.

Jag stirrade på en trasig bit av speglen, jag tog upp den och kramde hårt. Jag kände ett stick i handflatan, blodet rann ner för handleden, jag grät igen.

Det här skulle ju bli en bra kväll... tänkte jag.

Dagen efter ringde Justin.

- Hej Can! Sa han som inget hade hänt.

- Hejdå, muttrade jag.

- Nej vänta! Jag är ledsen för igår! ROpade han.

- Jaha?

- Men är jag förlåten? Undrade han.

- Det är tyvärr försent för dej och din "vita springare" till ursäkter att säga förlåt nu! Morrade jag.

- Kom igen, du kan inte vara arg för evight.

- Nejdå, du kommer inte märka att jag är arg, sa jag.

- Okej...

- För vi kommer inte ses mer, det här var som sagt din sista chans, jag ger bara två sådana, sa jag surt och la på.

Så hur ska det gå? Tror ni hon går vidare eller vill bli ihop med Justin igen som förra gången? Kommentera gärna!

Le mie foto - Foto bachecaCaos.

malese jow facebook - The Vampire Diaries TV Show Photo (12623339) - FanpopMalese Jow Source {photogallery. part of <a href=malesejowsource.com - 02/04 Kid's Choice Awards 2011/gage-golightly-matt-shively-kcas-02" width="240" height="200" />

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexi Åström - 4 december 2011 17:04

Som rubriken säger tänkte jag börja på en ny novell nu... Så jag tänkte att huvudpersonen ska se ut som Lucy Hale (från Pretty Little Liars där hon spelar Aria Montgomery). Lite Information om novellen innan prologen: Skai Jackson flyttar fr...

Av Lexi Åström - 22 november 2011 19:57

Den natten sov jag med Nina tätt intill mig. Nu var det min tur att gråta. Jag saknade Justin, han skulle ligga framför mig i sängen, han skulle snarka lätt och jag skulle le åt att jag inte kunde somna för hans snarkningar. Men han var inte där o...

Av Lexi Åström - 4 november 2011 14:51

- Nej, jag skulle inte byta detta mot någonting i hela världen, kom nu! Sa jag och kysste Justin. Vi gick ut i snön, Justin flinade. Jag drog vagnen framför mig med Nina i. - Vad flinar du åt? Sa jag och skrattade. - Inget, sa han och kysste ...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:37

- Hej. Sa jag. - Förlåt. Sa han. - För vad? Frågade jag. - Det där igår... mumlade Justin. - Du fick en chock, sa jag milt. - Är jag förlåten? - Aha... log jag. - Bra! Sa han och kramade mig hårt och länge. Framme vid altaret kände...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:13

- Ååh! Skrek jag. - Vad säger du? - Ja, viskade jag och kysste honom. Hårt och länge.  - Bra, mummlade han. - Bättre än bra, mummlade jag tillbaka.  Två dagar kvar tills bröllopet... jag var alldeles i extas. Justin låg bredvid mig i "vå...

Translate

Presentation


Hej! På den här finfina bloggen skriver jag Justin Bieber noveller!

Stuck In The Moment

Skai Jackson flyttar från stora staden Washtington D.C. till den lilla staden Startford i Kanada, vilket Skai tycker illa om, hon saknar sina vänner och speciellt sin pojkvän Adam som blev påkörd tre veckor innan de flyttade. Men sedan träffar Skai två schysst killar som leder till Justin, som får Skais brustna hjärta att långsamt hela.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards