lovelybieberstory

Direktlänk till inlägg 22 november 2011

I Would Forever Come Back To You Del 35-I With You, Forever THE END

Av Lexi Åström - 22 november 2011 19:57

Den natten sov jag med Nina tätt intill mig. Nu var det min tur att gråta. Jag saknade Justin, han skulle ligga framför mig i sängen, han skulle snarka lätt och jag skulle le åt att jag inte kunde somna för hans snarkningar.

Men han var inte där och det gjorde mig ledsen och nedstämd.

Nästa morgon vaknade jag tidigt och bestämde mig för att gå upp med en gång. Jag la Nina i sin säng och jag gick upp och duschade.

Efter duschen klädde jag mig och gick ner till köket. Jag gjorde en frukost till mig och åt i lugn och ro. Sedan plockade jag fram baby-maten till Nina och gick upp för att väcka henne.

Hon gnällde en massa innan hon gick med på att jag fick ta på henne hackklappen nere i köket. Sedan matade jag henne med hennes favorit mat. Persikor.

När hon ätit upp var hon alldels kladdig över hela sig och jag fick gå upp och tvätta henne.

- Att du aldirg lär dig, tror du jag vill stå och tvätta dig i alla evigheter?! fräste jag medans Nina skrek och skrek. När jag var klar la jag henne i vaggan och brydde mig inte om att hon inte ville sova eller var trött de minsta dugg.

- HÅLL KÄFTEN! Vrålade jag till henne när hon började tjuta. Jag orkade inte mera. Justin kunde lika gärna ha dött, han kommer ändå aldirg hem igen, tänkte jag och tog upp Nina ur sin säng. Sedan gjorde jag någonting jag aldig kunnat göra innan Justin stuckit ut på filminspelning.

Jag la ner Nina i sin vagga och gick, jag bara stack, drog, drog åt helvete. Ute snöade det och jag vaar riktigt jävla trött på det.

- FAN TA DEJ! Skrek jag rät ut i luften och brydde mig inte att folk undrade tittade på mig.

Jag började springa, snabbare och snabbare tills jag föll ihop i skogsbrynnet.

- Hur går det? Frågade en röst bakom mig. Jag vände mig om och där stod en kille med brunt hår och bruna snälla ögon.

- Inget bra, suckade jag.

- Kom, sa han och hjälpte mig upp ur snön.

- Tack, sa jag.

- Ingen orsak, vart bor du, min bil är alldels här borta, sa han.

Jag sa vart jag bodde och han skjutsade mig dit.

- Hejdå, sa han.

- hejdå, tack för hjälpen, sa jag.

- Ingen orsak, vad hette du nu igen?

- Candie, ring mig gärna, sa jag och tog upp markerings pennan som jag hade i fickan och skrev mitt nummer på hans hand.

- Okej, vi ses. Candie. Sa han och körde iväg. Jag fick skuldkänslor, jag hade ju Justin, men han hade ju lämnat familjen bara för att spela in en jävla idiotsik film. Men å andra sidan hade jag gått med på det, fast egentligen ljög jag ju, han hade sårat mig och lämnat oss.

Oss... fan också Nina!
Jag sprang in i huset och lyfte upp min lilla vackra dotter. Hon var röd i ögonen och såg riktigt kraftlös ut...

Jag matade henne och sedan läste jag en saga för henne. Jag höll henne tätt, tätt intill mig.

När hon somnat pussade jag hennes lilla huvud och la henne i hennes vagga.

- Godnatt, viskade jag till henne och gick in till mig.

Nästa dag ringade Justin.

- Hej, hur går det? Frågade han.

- Skit dåligt, sa jag ärligt.

- Åh... jag...

- Du behöver inte komma hem Justin, vi vill inte att du överger oss igen, jag kommer faktiskt INTE att vänta på dig, sa jag och la på.

- P-apa? jollrade Nina. Jag suckade. Hon saknade honom. Jag ringade upp Justin igen.

- Förlåt, sa jag.

- Vadå?

- Förlåt, jag klarar mig inte utan dig, sa jag och kände tårarna komma krypnade.

- Jag kommer med än gång, sa han.

- Nej... spela klart filmen du, sa jag.

- Aldrig, jag kommer inom två timmar, sa han och la på.

- Papa! utropade Nina.

Jag log.

- Ja Nina, pappa kommer nu... viskade jag och satte mig i soffan.

----------------------------------------------------------------------------------------------

So so so....

Nu kommer denna novell vara avslutad, den är alltså här med slut!
Snart kommer en ny....

//Lexi


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexi Åström - 4 december 2011 17:04

Som rubriken säger tänkte jag börja på en ny novell nu... Så jag tänkte att huvudpersonen ska se ut som Lucy Hale (från Pretty Little Liars där hon spelar Aria Montgomery). Lite Information om novellen innan prologen: Skai Jackson flyttar fr...

Av Lexi Åström - 4 november 2011 14:51

- Nej, jag skulle inte byta detta mot någonting i hela världen, kom nu! Sa jag och kysste Justin. Vi gick ut i snön, Justin flinade. Jag drog vagnen framför mig med Nina i. - Vad flinar du åt? Sa jag och skrattade. - Inget, sa han och kysste ...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:37

- Hej. Sa jag. - Förlåt. Sa han. - För vad? Frågade jag. - Det där igår... mumlade Justin. - Du fick en chock, sa jag milt. - Är jag förlåten? - Aha... log jag. - Bra! Sa han och kramade mig hårt och länge. Framme vid altaret kände...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:13

- Ååh! Skrek jag. - Vad säger du? - Ja, viskade jag och kysste honom. Hårt och länge.  - Bra, mummlade han. - Bättre än bra, mummlade jag tillbaka.  Två dagar kvar tills bröllopet... jag var alldeles i extas. Justin låg bredvid mig i "vå...

Av Lexi Åström - 22 oktober 2011 21:13

- Gör det du, jag stannar här hemma! Sa jag. - Okej, ses babe! Sa han och kysste mig. Sedan gick han. Jag log för mig själv och lutade huvudet bakåt. Han var så sööt! När Justin kom hem igen såg han trött ut. - Gick det bra? Frågade jag. -...

Translate

Presentation


Hej! På den här finfina bloggen skriver jag Justin Bieber noveller!

Stuck In The Moment

Skai Jackson flyttar från stora staden Washtington D.C. till den lilla staden Startford i Kanada, vilket Skai tycker illa om, hon saknar sina vänner och speciellt sin pojkvän Adam som blev påkörd tre veckor innan de flyttade. Men sedan träffar Skai två schysst killar som leder till Justin, som får Skais brustna hjärta att långsamt hela.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards