lovelybieberstory

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

I Wolud Forever Come Back To You Del 28-I Forgive You

Av Lexi Åström - 19 september 2011 19:41

- Nejdå, du kommer inte märka att jag är arg, sa jag.

- Okej...

- För vi kommer inte ses mer, det här var som sagt din sista chans, jag ger bara två sådana, sa jag surt och la på.

Jag låg i min säng, under täcket, runt mig låg högar med skräp och mitt i allting stod min TV och visade gamla avsnitt av 'Scrubs'.

Min telefon ringde. Jag svarade inte och telefon-svararen gick igång.

- Hej det är Justin! Whatz up? Jag saknar dig, var inte så sur, jag sturlade inte, kom igen, en chans till kan du väl ge mig, puss!

Jag fnös åt honom.

Jag klev upp och gick in i badrummet. Jag duschade och klädde på mig nya kläder.

Sedan ringde jag upp Justin.

- Hej Candie! Sa Justin överlyckligt.

- Hej... sa jag.

- Jag är så ledsen för igår... började han.

- Äh... mummlade jag.

- Snälla du... försökte han.

- Justin, lyssna på mig! Sa jag strängt.

- Ja? Sa han svagt. Jag hörde att han grät.

- Jag förlåter dig, sa jag.

- Va? Tack! Tack! Jag kommer på en gång! Utropade Justin.

Jag skrattade.

- Okej, sa jag och la på.

Justin kom faktiskt med en gång.

- Hej! Sa han glatt.

- Hej, sa jag. Han kramade mig hårt.

- Jag skulle inte kunna byta ut dig mot Clara, aldirg! Viskade han i mitt öra. Jag kramade honom tillbaka.

- Jag skulle inte kunna byta ut dig heller, viskade jag.

- TAck. Sa han allvarligt.

- Inget att tack för, sa jag.

*

Det var mitt under sommarlovet, Justin hade lyckats ta ledigt för att få vara med mig. Vi hade träffat Kristen ett flertal gånger men allting hade flyttit på bra. En annan vi träffat var Clara. Men bara en gång när vi var i gallerian, hon var inte där med sin pojkvän, han hade nog gjort slut efter festen.

- Jag ska ha konsert ikväll, jag bara måste, sa Justin.

- Fattar, sa jag.

- Bra, log han och kramade mig. Jag kramade tillbaka.

Min mobil ringde.

- Måste svara, sa jag och avbröst Justins och min kram.

- Hallå? Sa jag.

- Hej det är Pattie!

- hej! Sa jag.

- är Justin där? Frågade Pattie.

- Ja, sa jag.

- Okej, kan du gå ut ur rummet?

- Eh... ja? Sa jag och reste mig. Justin gjorde desamma men jag gjorde en gest åt honom att sitta kvar. Han nickade och sjönk ner på soffan igen.

- Gå ut ur huset, sa Pattie.

- Varför? Frågade jag.

- Du ska få en överrasking, sa Pattie.

- Okej... sa jag och gick ut.

I samma stund fick jag ett slag i magen och i huvudet, sedan föll jag och allting blev svart.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexi Åström - 4 december 2011 17:04

Som rubriken säger tänkte jag börja på en ny novell nu... Så jag tänkte att huvudpersonen ska se ut som Lucy Hale (från Pretty Little Liars där hon spelar Aria Montgomery). Lite Information om novellen innan prologen: Skai Jackson flyttar fr...

Av Lexi Åström - 22 november 2011 19:57

Den natten sov jag med Nina tätt intill mig. Nu var det min tur att gråta. Jag saknade Justin, han skulle ligga framför mig i sängen, han skulle snarka lätt och jag skulle le åt att jag inte kunde somna för hans snarkningar. Men han var inte där o...

Av Lexi Åström - 4 november 2011 14:51

- Nej, jag skulle inte byta detta mot någonting i hela världen, kom nu! Sa jag och kysste Justin. Vi gick ut i snön, Justin flinade. Jag drog vagnen framför mig med Nina i. - Vad flinar du åt? Sa jag och skrattade. - Inget, sa han och kysste ...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:37

- Hej. Sa jag. - Förlåt. Sa han. - För vad? Frågade jag. - Det där igår... mumlade Justin. - Du fick en chock, sa jag milt. - Är jag förlåten? - Aha... log jag. - Bra! Sa han och kramade mig hårt och länge. Framme vid altaret kände...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:13

- Ååh! Skrek jag. - Vad säger du? - Ja, viskade jag och kysste honom. Hårt och länge.  - Bra, mummlade han. - Bättre än bra, mummlade jag tillbaka.  Två dagar kvar tills bröllopet... jag var alldeles i extas. Justin låg bredvid mig i "vå...

Translate

Presentation


Hej! På den här finfina bloggen skriver jag Justin Bieber noveller!

Stuck In The Moment

Skai Jackson flyttar från stora staden Washtington D.C. till den lilla staden Startford i Kanada, vilket Skai tycker illa om, hon saknar sina vänner och speciellt sin pojkvän Adam som blev påkörd tre veckor innan de flyttade. Men sedan träffar Skai två schysst killar som leder till Justin, som får Skais brustna hjärta att långsamt hela.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards