lovelybieberstory

Direktlänk till inlägg 4 november 2011

I Would Forever Come Back To You Del 34-I Love You

Av Lexi Åström - 4 november 2011 14:51

- Nej, jag skulle inte byta detta mot någonting i hela världen, kom nu! Sa jag och kysste Justin.

Vi gick ut i snön, Justin flinade. Jag drog vagnen framför mig med Nina i.

- Vad flinar du åt? Sa jag och skrattade.

- Inget, sa han och kysste mig.

En vecka senare

- Hur fan kan du bara göra så?! Skrek jag till Justin. Han satt på våran stora dubbelsäng och tittade olyckligt på mig.

- Men jag måste, sa han och tittade på mig med sina bruna, vackra ögon. I några sekunder såg jag bara in i dem men sedan kom jag över det.

- Lägg av med det där. Fräste jag.

- Snälla, jag kan inte säga nej! Utbrast han.

- Du kan inte säga nej till en film men du kan säga nej till din familj, muttrade jag.

- Vi behöver pengarna, sa Justin försitkigt.

- Är det din ursäkt?! Du vet mycket väl att vi är stenrika! Vrålade jag. Nina började gråta och jag suckade högt.

- Jag tar henne. Sa han snabbt och gick in i Ninas rum. Han kom snart till baka med våran fortfarande skrikande dotter i famnen.

- Åk och var med på den där jävla filmen då men var inte säker på att jag är här och väntar på dig, morrade jag och gick ut ur rummet, ner i hallen och ut genom dörren i bara tofflor och t-shirt. (och mysbyxor såklart).

Fan ta Justin, hur kunde han bara stunta i oss, efter bara ett år? Visst han hade provfilmat i veckor nu och äntligen fått rollen men ändå, om jag var han så skulle jag tacka nej. Att vi behövde pengarna var en så stor överdrift att det nästan var löjligt.

När jag kom hem igen och gick in i vardagsrummet kändes det nästan som vanligt, förutom klumpen i magen.

- Hej, sa jag till Justin som satt med Nina i soffan och kollade på TV.

- Hej, sa han.

- Förlåt, såklart att du ska spela in filmen... jag... över reagerade bara.... mumlade jag. Att ljuga för Justin var inte alls kul, men jag var tvungen.

- Säkert? Sa han och flyttade den sovande Nina till filten bredvid sig.

- Ja, sa jag sammanbitet. Han log och kysste mig. Jag besvarade hans kyss och log mot han.

- Jag älskar dig vad du än gör, sa jag.

- Och jag dig, vad du än gör, sa han och kramade mig, hårt och länge.

2 dagar senare

Nina grät och grät. Hon ville verkligen inte att "papa" som hon sa skulle åka.

- Han kommer ju snart hem, sa jag och tittade på Justin. Eller hur? Tillade jag.

- Såklart, om två månader sisodär, sa han glatt.

- Okej, vi ses då, mumlade jag.

- Aa, vi ses då! Sa han och kramade mig. Han gav både mig och Nina en var sin adjökyss. Ninas på pannan och min på munnen.

- Hejdå. Viskade jag.

- Hejdå, sa han och sedan var han borta.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexi Åström - 4 december 2011 17:04

Som rubriken säger tänkte jag börja på en ny novell nu... Så jag tänkte att huvudpersonen ska se ut som Lucy Hale (från Pretty Little Liars där hon spelar Aria Montgomery). Lite Information om novellen innan prologen: Skai Jackson flyttar fr...

Av Lexi Åström - 22 november 2011 19:57

Den natten sov jag med Nina tätt intill mig. Nu var det min tur att gråta. Jag saknade Justin, han skulle ligga framför mig i sängen, han skulle snarka lätt och jag skulle le åt att jag inte kunde somna för hans snarkningar. Men han var inte där o...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:37

- Hej. Sa jag. - Förlåt. Sa han. - För vad? Frågade jag. - Det där igår... mumlade Justin. - Du fick en chock, sa jag milt. - Är jag förlåten? - Aha... log jag. - Bra! Sa han och kramade mig hårt och länge. Framme vid altaret kände...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:13

- Ååh! Skrek jag. - Vad säger du? - Ja, viskade jag och kysste honom. Hårt och länge.  - Bra, mummlade han. - Bättre än bra, mummlade jag tillbaka.  Två dagar kvar tills bröllopet... jag var alldeles i extas. Justin låg bredvid mig i "vå...

Av Lexi Åström - 22 oktober 2011 21:13

- Gör det du, jag stannar här hemma! Sa jag. - Okej, ses babe! Sa han och kysste mig. Sedan gick han. Jag log för mig själv och lutade huvudet bakåt. Han var så sööt! När Justin kom hem igen såg han trött ut. - Gick det bra? Frågade jag. -...

Translate

Presentation


Hej! På den här finfina bloggen skriver jag Justin Bieber noveller!

Stuck In The Moment

Skai Jackson flyttar från stora staden Washtington D.C. till den lilla staden Startford i Kanada, vilket Skai tycker illa om, hon saknar sina vänner och speciellt sin pojkvän Adam som blev påkörd tre veckor innan de flyttade. Men sedan träffar Skai två schysst killar som leder till Justin, som får Skais brustna hjärta att långsamt hela.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards