lovelybieberstory

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

I Would Forever Come Back To You Del 26-Finally! Tonight Can Nothing Go Wrong! I Think...

Av Lexi Åström - 21 augusti 2011 19:45

(har inga bilder orkar inte leta lovar att göra det på nästa inlägg)


Hajen hög efter mej, den lyckades skrapa sina vassa tänder emot mitt ben så blodet rann.

Det sved och nu blev hajen helt galen av bloddoften, den högg vilt och nu var jag säker på att vi skulle dö.

Flickan tjöt och jag desamma, det fanns liksom inget annat att göra. Hajens gap var bara en decimeter ifrån mina ben, den skulle hugga av mej foten, sedan äta mej levande, och som dessert, en liten skraj flickunge. Jag blundade och väntade på hugget, men det kom aldrig. Istället kände jag armar kring mej, plötsligt låg jag och flickan på stranden, jag andades häfigt och med rädsla att svimma. Flickan hostade och spyde vatten.

- Tack, sa jag till våran räddare. Han var brun hårig och log mot mej.

- Varsågod, sa han.

- BRYAN! Skrek en gäll röst. En tjej med långt rött hår kom fram till oss.

- Hej Clara! Sa han och kramade henne.

- Hur kan du kladda med en annan tjej! Fräste hon och slet sej loss.

- Nej, hon höll på att bli dödade av en haj, sa han och log.

- Jamen att kyssa henne var väl onödigt? Undrade Clara.

- Vad sa du? Undrade jag.

- Lugn, jag gjorde bara konstgjord andning! Sa Bryan.

- Du ska få för det här! Sa Clara och tittade surt på mej.

- Jamen, jag vet! Sa Bryan.

- Vadå? Sa Clara.

- För att lösa komfliketen och vara snälla mot varndra så kan du komma på Claras fest imorgon, fortsatte Brayn.

- Om jag får ta med min pojkvän så, sa jag. Något glimmade till i Claras ögon.

- Visst, visst, vad heter han? Sa hon ivrigt.

- Han är Justin Bieber, sa jag.

- VA?!

- Vi kommer om ingen på din fest vet vem han är, eller i alla fall inte är fans! Sa jag.

- Nejdå! Jag lovar! Sa Clara.

- När börjar festen då? Undrade jag.

- Klockan sju imorgon, sa Clara och log, sedan gick hon och Bryan.

Nästa dag hade jag och Justin bestämt oss för att gå på festen. Jag hade satt på mej en lång klänning, en mörkblå. Sedan hade jag på mej silver ringar i öronen, och klackaskor. Jag tog på mej mascara och klarröttläppstift. Justin gjorde sej lät i ordning han med.

- Sådär ja, sa han och log mot sin egen spegelbild.

- Japp, sa jag.

- I know you love me, I know you care... sjöng Justin.

- Gör du jämt så? Sa jag.

- Haha, ja, gammal vana, vet du! Sa Justin och kysste mej.

När vi var på festen tänkte jag; "Det här ska bli en bra kväll". Men inget blev som jag tänkt mej.... inget alls.

Så jag skrev äntligen klart kaptilet, idag började jag skolan och bara så ni vet så kan det bli kanske mer eller mindre uppdatering, vi får väl se! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexi Åström - 4 december 2011 17:04

Som rubriken säger tänkte jag börja på en ny novell nu... Så jag tänkte att huvudpersonen ska se ut som Lucy Hale (från Pretty Little Liars där hon spelar Aria Montgomery). Lite Information om novellen innan prologen: Skai Jackson flyttar fr...

Av Lexi Åström - 22 november 2011 19:57

Den natten sov jag med Nina tätt intill mig. Nu var det min tur att gråta. Jag saknade Justin, han skulle ligga framför mig i sängen, han skulle snarka lätt och jag skulle le åt att jag inte kunde somna för hans snarkningar. Men han var inte där o...

Av Lexi Åström - 4 november 2011 14:51

- Nej, jag skulle inte byta detta mot någonting i hela världen, kom nu! Sa jag och kysste Justin. Vi gick ut i snön, Justin flinade. Jag drog vagnen framför mig med Nina i. - Vad flinar du åt? Sa jag och skrattade. - Inget, sa han och kysste ...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:37

- Hej. Sa jag. - Förlåt. Sa han. - För vad? Frågade jag. - Det där igår... mumlade Justin. - Du fick en chock, sa jag milt. - Är jag förlåten? - Aha... log jag. - Bra! Sa han och kramade mig hårt och länge. Framme vid altaret kände...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:13

- Ååh! Skrek jag. - Vad säger du? - Ja, viskade jag och kysste honom. Hårt och länge.  - Bra, mummlade han. - Bättre än bra, mummlade jag tillbaka.  Två dagar kvar tills bröllopet... jag var alldeles i extas. Justin låg bredvid mig i "vå...

Translate

Presentation


Hej! På den här finfina bloggen skriver jag Justin Bieber noveller!

Stuck In The Moment

Skai Jackson flyttar från stora staden Washtington D.C. till den lilla staden Startford i Kanada, vilket Skai tycker illa om, hon saknar sina vänner och speciellt sin pojkvän Adam som blev påkörd tre veckor innan de flyttade. Men sedan träffar Skai två schysst killar som leder till Justin, som får Skais brustna hjärta att långsamt hela.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards