lovelybieberstory

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

I Wolud Forever Come Back To You Del 20.-Fun day Ever

Av Lexi Åström - 15 augusti 2011 15:47

(hittar inga bilder.......)

- Tack, jag sviker dej aldrig, sa han.

- Tack själv, sa jag.

Jag väcktes brutalt av att mitt täcka for av mej, jag föll ut ur sängen och hamnade på mattan jag hade nedan för min säng, som tur var, en stor mjuk matta.

- Justin vad i..? Muttrade jag sömndrucket, jag hade bara underkläder på mej och kände mej lite generad.

- Inget alls, väcker min söta flickvän, det är allt, sa han och hjälpte mej upp.

- Ska du inte på turné eller något annat? Sa jag.

- Jopp, men jag tänkte bara överraska dej med att jag lagat frukost! Sa han.

- Kul, suckade jag och pussade Justin på kinden. Jag gick till badrummet och tog på mej min badrock, sedan gick jag ner tillsammans med Justin till köket. Han hade faktiskt lagat ägg och bacon till både mej och sej själv, konstigt nog.

- Jätte gott, berömade jag när jag smakade ägget och baconen.

- Tack, men jag måste iväg nu, sa han.

¨- Det är okej, turnén är ju snart slut, eller hur? Sa jag.

- Mm, om tre månader, ses då, retades Justin, sedan gick han. Så fort jag klätt på mej ringade jag Ryan.

- Nämen Candie! Eh... jag menar, vem är du? Sa Ryan och skrattade.

- Ååh, Ryan, sa jag. 

- Jag ringer Chaz, vad ska vi hitta på? Frågade Ryan ivrigt.

- Vad sägs om att rida? Sa jag.

- Va? Sa Ryan förvånat. 

- Ja, på hästar, du vet, sa jag.

- Ja, okej, visst! Jag ringer Chaz, ses..? 

- Vid stallet i stan, min moster jobbar där, jag och mina vänner får rida gratis där! Sa jag.

- Okej! Sa Ryan och la på. 

SENARE PÅ STALLET 

Nu stod vi i stallet med min moster Bea.

- Chaz, du heter så va? Sa Moster Bea.

- Ja, sa Chaz.

- Bra, du kan ta Persephone, hon den gråa där borta, fortsatte Moster Bea och pekade på en gråskimmel som nyfiket tittade över boxkanten.

- Okej, sa Chaz sammanbitet och gick fram till Persephone. Men så fort han gick in till henne och hon inte gjorde honom något slappnade han av.

- Du kan ta Bullen, egentligen heter han Brike, men han kallas Bullen, sa Moster Bea och pekade förts på Ryan, sedan på en brun liten ponny som var otroligt tjock, Ryan verkade slappna av när han såg att hans häst var så liten.

- Och du Candie, du kan ta vem du vill, sa Moster Bea och log emot mej.

- Tack, sa jag och kramade henne, sedan gick jag fram till en stor arab valack som hette Rocky, han var min favorit i stallet. Vi sadlade sedan ledde vi ut hästarna på ridbanan och började skritta runt, när vi skulle trava skummpade Ryan på lille Bullens rygg medans Chaz gjorde precis som jag förklarat hur man rider lätt. Ryan vägrade att galoppera med Chaz ville jättegärna testa, så jag visade på Rocky hur man tog en galoppfattning, och Chaz kunde med en gång, snart galopperade vi runt, runt på ridbanan, det var riktigt kul.

Vaje dag därefter spenderade jag med Chaz och Ryan, tilslut var det bara två dagar kvar tills Justin skulle komma. Jag, Ryan och Chaz hade bestämmt oss för att möta Justin på flygplasten allihop, det skulle bli jätte kul!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexi Åström - 4 december 2011 17:04

Som rubriken säger tänkte jag börja på en ny novell nu... Så jag tänkte att huvudpersonen ska se ut som Lucy Hale (från Pretty Little Liars där hon spelar Aria Montgomery). Lite Information om novellen innan prologen: Skai Jackson flyttar fr...

Av Lexi Åström - 22 november 2011 19:57

Den natten sov jag med Nina tätt intill mig. Nu var det min tur att gråta. Jag saknade Justin, han skulle ligga framför mig i sängen, han skulle snarka lätt och jag skulle le åt att jag inte kunde somna för hans snarkningar. Men han var inte där o...

Av Lexi Åström - 4 november 2011 14:51

- Nej, jag skulle inte byta detta mot någonting i hela världen, kom nu! Sa jag och kysste Justin. Vi gick ut i snön, Justin flinade. Jag drog vagnen framför mig med Nina i. - Vad flinar du åt? Sa jag och skrattade. - Inget, sa han och kysste ...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:37

- Hej. Sa jag. - Förlåt. Sa han. - För vad? Frågade jag. - Det där igår... mumlade Justin. - Du fick en chock, sa jag milt. - Är jag förlåten? - Aha... log jag. - Bra! Sa han och kramade mig hårt och länge. Framme vid altaret kände...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:13

- Ååh! Skrek jag. - Vad säger du? - Ja, viskade jag och kysste honom. Hårt och länge.  - Bra, mummlade han. - Bättre än bra, mummlade jag tillbaka.  Två dagar kvar tills bröllopet... jag var alldeles i extas. Justin låg bredvid mig i "vå...

Translate

Presentation


Hej! På den här finfina bloggen skriver jag Justin Bieber noveller!

Stuck In The Moment

Skai Jackson flyttar från stora staden Washtington D.C. till den lilla staden Startford i Kanada, vilket Skai tycker illa om, hon saknar sina vänner och speciellt sin pojkvän Adam som blev påkörd tre veckor innan de flyttade. Men sedan träffar Skai två schysst killar som leder till Justin, som får Skais brustna hjärta att långsamt hela.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards