lovelybieberstory

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

I Wolud Forever Come Back To You Del 16-This Is The End For You

Av Lexi Åström - 14 augusti 2011 14:41

(lyssna medan du läser)

The long and arduous journey of HbearJenJen Pups Fotos - Profilbilder

 CONVERTING VEGETARIANSL'utopie.

Såja, det är okej, jag kan inte komma just nu, men snart, jag lovar, och under turnén lovar jag att komma till dej och hälsa på då och då, sa Justin lugnade.

- Tack, snyftade jag.

JUSTIN
Jag satt på turné bussen, bredvid mej satt Selena, hon skämtade hela tiden, och klagade lite över att sista inspelingen av Wizard Of Waverly Place snart var klar, Selena skulle vara med mej på de  två första veckorna av min turné, det var skönt.  

- Selena, kan du sluta babbla? Frågade jag och gav henne en dask på huvudet.

- Haha, ja Justin, sa Selena och skrattade.

CANDIE

Jag och Anna satt i Annas hamock, vi pratade och åt isglass från kiosken en kilometer bort, då kom Annas pappa springade uppifrån deras hus, Anna hade inte flyttat hemifrån ännu.

- Vad har hänt pappa? Frågade Anna oroligt.

- Det är en från polisen, en Dessie är död! Ropade Pappa.

- VAD?! Skrek jag och Anna på samma gång.

Vi åkte till platsen där polisen var, där, på en bår låg Dessie, livlös med ett rött märke kring halsen.

- Vad hände? Frågade jag med darrande röst.

- Hon tog livet av sej genom att ställa sej framför tåget, jag är ledsen, sa Polisen.

- Men varför? Frågade Anna. Polisen höll upp en mobil och en anteckningsbok.

- I de här står anledningen, sa han och räckte mobilen till mej och boken till Anna.

- Va? Är de Dessies? Frågade jag.

- Japp, läs SMS;en, sa polisen.

Gå och dö!

Kom aldrig tillbaka igen din idiot!
Hoppas att du dör!

Jävel

Vi ska spöa dej imorgon om du kommer till skolan

DÖÖÖ

Med mera...

- Har du i klassen skickat det här till Dessie, grät jag, polisen nickade, jag började gråta ännu mer, Anna grät också, det stod antagligen lika hemska saker där, vi bytte föremål och jag började läsa.

Pappa slog mej idag, inte ovänat, jag vill inte ljuga mer... Cecce tog sönder mina nya örhängen igår... jag har fått fler hot sms... jag har inga vänner längre... inte ens Anna och Candie gillar mej längre, de pratar knappt med mej... jag visste att den dagen skulle komma, de sa att allting skulle bli bra, men nu orkar jag inte mera... ikväll ska det ske, som jag sagt i flera år, jag kommer aldrig tillbaka, min önskan ska upfylas, jag fylls av en frid redan nu...

Jag kastade ifrån mej boken och började gråta igen, jag sjönk ner på knä och grät, grät och grät... Anna kramade mej, hon grät också, varför?

När jag kom hem ringde jag Justin, vi pratade lite, jag orkade inte skriva i dagboken, jag kollade ut genom fönsteret.

- Bara så du vet, Dessie, jag älskar dej jätte mycket, jag kan inte leva med att veta att du trodde att jag dödade dej... men jag är lycklig över att din önskan blev sann, du somnade förevight och du är säkert lycklig nu... tack för allting, Candie.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexi Åström - 4 december 2011 17:04

Som rubriken säger tänkte jag börja på en ny novell nu... Så jag tänkte att huvudpersonen ska se ut som Lucy Hale (från Pretty Little Liars där hon spelar Aria Montgomery). Lite Information om novellen innan prologen: Skai Jackson flyttar fr...

Av Lexi Åström - 22 november 2011 19:57

Den natten sov jag med Nina tätt intill mig. Nu var det min tur att gråta. Jag saknade Justin, han skulle ligga framför mig i sängen, han skulle snarka lätt och jag skulle le åt att jag inte kunde somna för hans snarkningar. Men han var inte där o...

Av Lexi Åström - 4 november 2011 14:51

- Nej, jag skulle inte byta detta mot någonting i hela världen, kom nu! Sa jag och kysste Justin. Vi gick ut i snön, Justin flinade. Jag drog vagnen framför mig med Nina i. - Vad flinar du åt? Sa jag och skrattade. - Inget, sa han och kysste ...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:37

- Hej. Sa jag. - Förlåt. Sa han. - För vad? Frågade jag. - Det där igår... mumlade Justin. - Du fick en chock, sa jag milt. - Är jag förlåten? - Aha... log jag. - Bra! Sa han och kramade mig hårt och länge. Framme vid altaret kände...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:13

- Ååh! Skrek jag. - Vad säger du? - Ja, viskade jag och kysste honom. Hårt och länge.  - Bra, mummlade han. - Bättre än bra, mummlade jag tillbaka.  Två dagar kvar tills bröllopet... jag var alldeles i extas. Justin låg bredvid mig i "vå...

Translate

Presentation


Hej! På den här finfina bloggen skriver jag Justin Bieber noveller!

Stuck In The Moment

Skai Jackson flyttar från stora staden Washtington D.C. till den lilla staden Startford i Kanada, vilket Skai tycker illa om, hon saknar sina vänner och speciellt sin pojkvän Adam som blev påkörd tre veckor innan de flyttade. Men sedan träffar Skai två schysst killar som leder till Justin, som får Skais brustna hjärta att långsamt hela.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards