lovelybieberstory

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

I Wolud Forever Come Back To You Del 14-Werst Bithday

Av Lexi Åström - 10 augusti 2011 10:32

PICK A FLICKcute little bunny ❥

Self destruction.Blog van thinkaboutmenow - thinkaboutmenow - <a href=Skyrock.com" width="240" height="200" />

Фото@Mail.Ru: •°•C@ndy_ Girl•°• : Фото со мнойMy Smile Is Fake

The Vampire Diaries :)

- Ja, men jag älskar dej ändå mest, sa jag  och kysste honom.

- GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Ropade min pappa och min storebror Jake på samma gång jag öppnade dörren till pappas hus.

Jag hade lovat att vara hoss honom och Jake när jag fyllde år eftersom jag bodde ensam.

- Tack, sa jag och log. Pappa höll i en enrom gräddtårta med jordgubbar och två ljus, en ett och en åtta, jag fyllde ju 18.

Justin hade fyllt 18 för en vecka sedan, nu var det min tur.

- Så vart är Simom då? Skulle han inte också komma? Frågade pappa.

Fan, jag hade ju glömt att berätta att jag var ihop med Justin nu, fan!

- Eh... jo, jag har... gjort... slut, med honom... stammade jag.

- Va? Sa pappa och Jake på samma gång, de stirrade först på mej sedan på varndra, sedan skrek de rätt ut.

- JA! Yes! Awsome! FINALLY!! Ropade de lyckligt.

- Vad sa ni? Sa jag och nu var det min tur att se förvånad ut.

- Vi har väntat i åratal på att du skulle göra slut med honom! Sa Jake.

- Ja, stackars Monica som inte för se detta, skrockade pappa.

- Sluta, sa jag. Moncia var min mamma, hon hade ju dött.

- Så vem är du ihop med nu då? Frågade Jake.

- Jo... Ju... Justin... stammade jag, jag visste inte hur de skulle reagera på att jag var ihop med Justin BIEBER.

- Justin..? Sa pappa uppmuntrande.

- Bieber, avslutade jag och de stirrade på mej.

JUSTIN

Jag skyndade mej allt vad jag kunde, i ena handen hade jag choklad och rosor, i den andra hade jag en prestent till Cadnie.

När jag kom hem till hennes pappa där vi skulle vara och fira hennes fördelsedag hörde jag skrik inifrån huset.

Jag ryckte upp dörren och där innan för stod en man i 40 års åldern, han var högröd i ansiktet och svetten pärlades i hans panna, bredvid honom stod en kille med blont hår och mjöklchoklads-ögon, sådan som Candie hade. Två meter ifrån dem stod Candie, ögonen var mörka och blixtrade av ilska, som ett åskväder.

- Candie? Sa jag.

- Du måste vara Justin, sa mannen, som jag antog var Cadnies pappa, och den andre killen var väl hennes bror Jake.

- JAG HATAR DEJ! Skrek Candie´, först trodde jag att hon sa till mej sedan upptäckte jag att hon stirrade på sin pappa, sedan såg jag stjärnor.

CANDIE

Jag kunde inte fatta att pappa just slagit till Justin-som låg på golvet och kved.

- Va fan gör du?! Skrek jag till pappa och slog honom över kinden.

- Det där lär du få ångra! Morrade pappa. Han drog fram en pistol ur jackfickan.

- Vad i helvete... svor jag.

- Jag fick den på min resa till Rio, nu faan! Sa pappa och riktade pistolen emot Justin.

- Pappa nej! Ropade Jake och hoppade emellan skottet och Justin, skottet träffade därför Jake, inte Justin.

- JAKE! Skrék jag, jag satte mej bredvid honom och skakade hans axlar, han var död, skottet hade träffat precis nedan för hjärtat, men han hade ändå dött.

- Candie... viskade Justin.

- Min son! NEJ! NEJ! NEJ! INTE Jacob! Grät pappa.

- Jake... viskade jag och tog hans livlösa hand.

SENARE PÅ POLISSTATIONEN

Jag satt med Justin i väntrummet, pappa hade hamnat i fängelse och jag skulle skriva på kontraktet till pappas, eller snarare mitt hus nummera.

- Jag beklagar verkligen Jacob, hans begravning hålls imorgon kväll, sa en kvinnligpolis som precis kommit in i rummet.

- Tack, sa jag och torkade en tår.

- Jag har nummret till en bra psykolog ifall du behöver, sa hon.

- Vad snällt av dej, men jag behöver ingen psykolog, sa jag.

- Ta det ändå, sa polisen och gav en lapp med ett nummer på.

- Okej, tack då, sa jag. Sedan fick jag skriva på kontraktet och sedan gick jag och Justin hem, till mitt gammla hus, som jag fått av Justin, jag skulle ha det andra som "komma bort hus" eller vad man säger.

Jag satt ensam på mitt rum, solen lyste igen persienerna (stav) men allting jag kunde tänka på att Jake var borta, jag ville skrika nej, jag ville ha tillbaka min bror, men han var borta, borta för evight...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexi Åström - 4 december 2011 17:04

Som rubriken säger tänkte jag börja på en ny novell nu... Så jag tänkte att huvudpersonen ska se ut som Lucy Hale (från Pretty Little Liars där hon spelar Aria Montgomery). Lite Information om novellen innan prologen: Skai Jackson flyttar fr...

Av Lexi Åström - 22 november 2011 19:57

Den natten sov jag med Nina tätt intill mig. Nu var det min tur att gråta. Jag saknade Justin, han skulle ligga framför mig i sängen, han skulle snarka lätt och jag skulle le åt att jag inte kunde somna för hans snarkningar. Men han var inte där o...

Av Lexi Åström - 4 november 2011 14:51

- Nej, jag skulle inte byta detta mot någonting i hela världen, kom nu! Sa jag och kysste Justin. Vi gick ut i snön, Justin flinade. Jag drog vagnen framför mig med Nina i. - Vad flinar du åt? Sa jag och skrattade. - Inget, sa han och kysste ...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:37

- Hej. Sa jag. - Förlåt. Sa han. - För vad? Frågade jag. - Det där igår... mumlade Justin. - Du fick en chock, sa jag milt. - Är jag förlåten? - Aha... log jag. - Bra! Sa han och kramade mig hårt och länge. Framme vid altaret kände...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:13

- Ååh! Skrek jag. - Vad säger du? - Ja, viskade jag och kysste honom. Hårt och länge.  - Bra, mummlade han. - Bättre än bra, mummlade jag tillbaka.  Två dagar kvar tills bröllopet... jag var alldeles i extas. Justin låg bredvid mig i "vå...

Translate

Presentation


Hej! På den här finfina bloggen skriver jag Justin Bieber noveller!

Stuck In The Moment

Skai Jackson flyttar från stora staden Washtington D.C. till den lilla staden Startford i Kanada, vilket Skai tycker illa om, hon saknar sina vänner och speciellt sin pojkvän Adam som blev påkörd tre veckor innan de flyttade. Men sedan träffar Skai två schysst killar som leder till Justin, som får Skais brustna hjärta att långsamt hela.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards