lovelybieberstory

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

I Wolud Forever Come Back To You Del 9-You And Me

Av Lexi Åström - 1 augusti 2011 22:22

caterpillar.  

När jag skulle låsa upp dörren såg jag att det stod någon där, och denne någon kastade sej fram emot mej och böjade mej bakåt, sedan kysste han mej...

Jag puttade bort killen, för det var jag övetyggad om att det var så han for in i väggen.

- VAD FAN GÖR DU... Simon? Sa jag förvånat, för det var honom.

- Förlåt, jag är så ledsen för förut! Sa han.

- Men jag har...

- Bieber killen jag vet! Men släpp honom! Kom igen! Sa Simon.

- NEJ! Ropade Justin bakom oss som kommit ut ur limon som inte kört därifrån ännu.

- Justin! Sa jag och gömade mej i hans armar.

- BIEBER! Lämna Candie ifred! Ropade Simon.

- Lägg av, sa jag.

Justin fnös åt Simon och Kenny (Justins livvakt) kom ut från limon också för att få bort Simon därifrån, medan Justin hjälpte mej in i huset.

- Är du okej? Frågade han.

- Ja, sa jag och log.

- Vi ses imogon, eller hur? Frågade han.

- Såklart, vi ses, sa jag och pussade honom på kinden, sedan gick han.

Dagen efter ringde han kring sju på morgonen.

- Godmorgon, sa han glatt.

- Justin, har du någon aning om vad som menas med söndag? stönade jag.

- Nepp, haha, vad är det?

- Ååh Justin! Sa jag och skrattade.

- Har du lust att göra något idag eller? Frågade Justin.

- Ja, vad skulle du vilja göra? Sa jag.

- It's up to you baby, sa han.

- Vad sägs om att... SOVA LITE?! Sa jag.

- Haha, din lilla filur, vad VILL du göra? Sa Justin.

- Eh... vet inte... vänta jag vet! Sa jag.

- Vadå?

- Kom hem till mej... jag har en gitarr, jag ska visa dej en sak... sa jag och la på. Sedan sprang jag upp ur sängen (för Justin hade väckt mej) och klädde snabbt på mej.

Sedan åt jag frukost och satte mej och övade med min gitarr.

När det knackade på min dörr sprang jag dit för att öppna.

- Hej Justin! Sa jag. Han log emot mej och kramade mej.

- Vad skulle du visa... började han men jag avbröt honom.

- KOM NU!! Sa jag och drog med honom till min gitarr och tog den i mitt knä, där satte jag mej och började spela, melodin till "Knock, knock on heavnes door".

- Knock, knock, knockin on heavens door... sjöng jag.

(lyssna på låten hittade ingen bättre cover).

Justin applåderade.

- Vad bra hjärtat, sa han och log.

- Tack! Sa jag.

- Får jag testa? Frågade han. Jag nickade och gav honom gitarren.

Han började spela.

- Girl I tell you One Time, One Time, Girl I love you, sjöng Justin, hans röst var underbar, som vanligt.

Plötsligt la Justin ifrån sej gitarren och lyfte upp mej, han bar ut mej i köket medan jag skrek, och skrattade.

- Vilekn tur att en pool följde med ditt hus! Sa han och bar ut mej till poolen som jag fått tillsammans med mitt hus. Han kastade ner mej och jag skrek/skrattade tills jag fick en kallsup. När jag kom upp tog jag tag i den skrattande Justin och drog ner honom också, han vrålade av chocken och jag skrattade, han drog ner mej under vattnet, och som hämnd låtsades jag att jag drunknade, han gick inte på den utan dök ner och började kittla mej så jag flög upp ur vattnet och frustade som en säl. Han gapskrattade.

- DU ÄR EN SÅDAN... busig en! Skrattade jag, sedan gick vi in. Båda fick byta kläder, eller i alla fall jag. Men Justin hade inga kläder, när jag kom ut med nya torra kläder ifrån badrummet där jag bytt om hade jag tagit med mej min förstora badrock.

- Ta den här, gå in i badrummet och sätt på dej den, se till att knäppa den noga, sa jag och gav honom badrocken. Han satte snabbt på sej den, sedan satte vi oss i soffan, lite längre bort ifån varnadra än vad jag ville, han hade ju bara en badrock på sej.

- Candie... började Justin.

- Ja? Sa jag.

- Är vi ihop nu? Frågade han.

- Klart att vi är! sa jag och pussade honom på munnen.

- Bra, för jag vill att du ska veta att jag inte gillar Selena på det sättet jag lovar och...

- Jag tror dej Justin, jag har förlåtit dej, och jag kommer aldrig lämna dej, vi kommer vara tillsammans, föralltid och alltid, sa jag.

- Forever and always, sa han och jag nickade.

- Ja, forever and always, viskade jag och kysste honom.

Vad ska hända härnäst? LOEV IS IN THE AIR! Ska börja döpa kapitlerna!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexi Åström - 4 december 2011 17:04

Som rubriken säger tänkte jag börja på en ny novell nu... Så jag tänkte att huvudpersonen ska se ut som Lucy Hale (från Pretty Little Liars där hon spelar Aria Montgomery). Lite Information om novellen innan prologen: Skai Jackson flyttar fr...

Av Lexi Åström - 22 november 2011 19:57

Den natten sov jag med Nina tätt intill mig. Nu var det min tur att gråta. Jag saknade Justin, han skulle ligga framför mig i sängen, han skulle snarka lätt och jag skulle le åt att jag inte kunde somna för hans snarkningar. Men han var inte där o...

Av Lexi Åström - 4 november 2011 14:51

- Nej, jag skulle inte byta detta mot någonting i hela världen, kom nu! Sa jag och kysste Justin. Vi gick ut i snön, Justin flinade. Jag drog vagnen framför mig med Nina i. - Vad flinar du åt? Sa jag och skrattade. - Inget, sa han och kysste ...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:37

- Hej. Sa jag. - Förlåt. Sa han. - För vad? Frågade jag. - Det där igår... mumlade Justin. - Du fick en chock, sa jag milt. - Är jag förlåten? - Aha... log jag. - Bra! Sa han och kramade mig hårt och länge. Framme vid altaret kände...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:13

- Ååh! Skrek jag. - Vad säger du? - Ja, viskade jag och kysste honom. Hårt och länge.  - Bra, mummlade han. - Bättre än bra, mummlade jag tillbaka.  Två dagar kvar tills bröllopet... jag var alldeles i extas. Justin låg bredvid mig i "vå...

Translate

Presentation


Hej! På den här finfina bloggen skriver jag Justin Bieber noveller!

Stuck In The Moment

Skai Jackson flyttar från stora staden Washtington D.C. till den lilla staden Startford i Kanada, vilket Skai tycker illa om, hon saknar sina vänner och speciellt sin pojkvän Adam som blev påkörd tre veckor innan de flyttade. Men sedan träffar Skai två schysst killar som leder till Justin, som får Skais brustna hjärta att långsamt hela.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards