lovelybieberstory

Direktlänk till inlägg 15 juli 2011

I Wolud Forever Come Back To You Del 3-I Hate That

Av Lexi Åström - 15 juli 2011 18:29

Unforgettable Moments


//  Hennes kläder efter hon duschat

 

- Jag bryr mej inte så länge det är från dej! JAG HATAR DEJ!

- Men snälla...

- Nej! Håll käften! Fräste jag och la på...

 

Justin försökte ringa mej flera gånger nästa dag, jag svarade varje gång efter som han ringde på dolt nummer, men så fort jag hörde hans röst la jag på.

- Ge honom en chans Candie, sa Anna, jag skakade på huvudet, jag skulle inte förlåta den skitstövlen för vad han gjort. Ryan och Anna gick ut på eftermiddagen såm jag blev själv, jag satt och åt Ben&Jerry och tittade på "Gossip Girl". Min mobil ringade, det var Anna.

- Hallå? Sa jag.

- Hej! Kom till stranden nu! Jag har något att visa dej! Ropade Anna upspelt.

- Jaja, muttrade jag och la på, jag skulle justn gå när jag slängde en blick i speglen, jag såg för jäklig ut, mitt hår var ruffsigt och morgonrocken skrynklig, och jag lutade förmodligen inte så gott efter som jag inte duschat på några dar.

Jag hoppade in i duschen, sedan satte jag på mej tights, ett blått linne, och en grå kofta som man knöt över magen.

Jag fönade håret och sminkade mej, sedan satte jag på mej örhängen som såg ut som peas-märken. Tillsist borstade jag igenom håret och plattade det, sedan åkte jag till stranden. Anna och Ryan stod där.

- Hej, var tvungen att fixa mej, sa jag och flinade.

- Kom, hoppa in i Ryans bil! Sa Anna.

- va men jag har en egen... började jag.

- Men det utesluter vi, kom igen! Hoppa in! Sa Anna och knuffade in mej i Ryans bil. Vi körde en stund, tills vi kom till ett hus, det var en vit villa med altan och allt.

- Oj, vem ärger den här kåken? Frågade jag förtjust.

- Du, sa Ryan och Anna i en mun.

- Jag men... började jag.

- Ja, Justin köpte det åt dej, sa Ryan.

- Vad?! Skrek jag.

- Ja, det är det han försökt säga de gånger han ringt dej, sa Anna.

- Ååh, vart är han? Frågade jag.

- Där inne... började Anna, jag hoppade ut, och sprang in till Justin, han blev förvånad när jag gav honom en hård kram.

- Jag är så ledsen Justin, förlåt mej! Jag visste inte... viskade jag. Justin smekte mitt hår.

- Det är lugnt, jag är glad att du inte är arg, sa han.

- Varför skulle jag vara arg på dej efter det här?

- Jag vet inte, sa han. Jag kramade honom ännu hårdare.

- Du är bäst Justin, sa jag. Han skrattade.

- Tack, sa Justin och kramade tillbaka.

Jag och Justin satt i soffan i mitt nya hus, tätt, tätt intill varndra, jag lutade mej emot honom, han var så snygg, haha.

- Candie,

- Mm?

- Varför föll du för Simon?

- Han var så charmig... han jobbade på en mack, min bil var trasig, han var en såån gentleman, han tog inte betalt, när jag skulle gå så fick jag honom på köpet, sa jag och log åt minnet.

- Är du fortfarnade kär?

- Nej, sa jag och tittade på Justin med tårfyllda ögon.

- Såja... viskade han och torkade bort en av mina tårar som runnit ner för vänster kinden.

- Han hatar mej... stammade jag och strök under ögonen.

Nästa dag gick Anna och jag till skolan, det var bild nu.

- Hej alla barn, idag ska vi måla kärleken, sa våran lärare Mr Wood. Några suckade och stönade, men jag satt alldels tyst. Vi fick färger och dukar, sedan var det bara att börja måla!

Jag målade fört ett hjärta, sedan drämade jag penslen med svart färg mitt i det, färgen skvätte över hela hjärtat, jag ångrade mej och försökte rita ett nytt hjärta ovanpå det svarta, det gjorde så det blev en kladdig, svart/röd massa med ett hjärta i bakrunden.
- Hur har ni nu tänkte Ms O'mally? Frågade Mr Wood.

- Äh, det är kärlek...

- På vilket sätt?

- Jo... kärleken är först underbar, sedan tar den livet av en, man vill inte leva mer, sedan händer något som gör att man börjar älska igen, man kan inte slippa undan den, först hjärta, sedan svart, efter det ett en svart/röda färg som fyller en igen... sa jag.

Inte jätte lång... sorry...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexi Åström - 4 december 2011 17:04

Som rubriken säger tänkte jag börja på en ny novell nu... Så jag tänkte att huvudpersonen ska se ut som Lucy Hale (från Pretty Little Liars där hon spelar Aria Montgomery). Lite Information om novellen innan prologen: Skai Jackson flyttar fr...

Av Lexi Åström - 22 november 2011 19:57

Den natten sov jag med Nina tätt intill mig. Nu var det min tur att gråta. Jag saknade Justin, han skulle ligga framför mig i sängen, han skulle snarka lätt och jag skulle le åt att jag inte kunde somna för hans snarkningar. Men han var inte där o...

Av Lexi Åström - 4 november 2011 14:51

- Nej, jag skulle inte byta detta mot någonting i hela världen, kom nu! Sa jag och kysste Justin. Vi gick ut i snön, Justin flinade. Jag drog vagnen framför mig med Nina i. - Vad flinar du åt? Sa jag och skrattade. - Inget, sa han och kysste ...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:37

- Hej. Sa jag. - Förlåt. Sa han. - För vad? Frågade jag. - Det där igår... mumlade Justin. - Du fick en chock, sa jag milt. - Är jag förlåten? - Aha... log jag. - Bra! Sa han och kramade mig hårt och länge. Framme vid altaret kände...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:13

- Ååh! Skrek jag. - Vad säger du? - Ja, viskade jag och kysste honom. Hårt och länge.  - Bra, mummlade han. - Bättre än bra, mummlade jag tillbaka.  Två dagar kvar tills bröllopet... jag var alldeles i extas. Justin låg bredvid mig i "vå...

Translate

Presentation


Hej! På den här finfina bloggen skriver jag Justin Bieber noveller!

Stuck In The Moment

Skai Jackson flyttar från stora staden Washtington D.C. till den lilla staden Startford i Kanada, vilket Skai tycker illa om, hon saknar sina vänner och speciellt sin pojkvän Adam som blev påkörd tre veckor innan de flyttade. Men sedan träffar Skai två schysst killar som leder till Justin, som får Skais brustna hjärta att långsamt hela.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards