lovelybieberstory

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Lexi Åström - 24 juli 2011 20:22

All sizes | Red rose... | Flickr - Photo Sharing!Fotos de Vanessa Bizzarro - ☮

DreamyaloveLikes | Tumblr

- Ja! Det skulle bli jättekul!

- Okej jag ska fråga honom imorgon... sa jag långsamt och la på. 

Jag hade mobilen framför mig nu, klockan var 13.23, jag skakade av nervisitet, men jag knappade ändå in Justins nummer.

Ringer Justin...

- JB här, sa han när han svarade.

- Hej Justin! Sa jag.

- Hej Sweet, sa Justin.

- Jag skulle f-fråga dig om...

- Jag har också något att fråga dig, sa han.

- Vad?

- Jag kan inte säga det såhär över telefon, jag kommer till dig!

- O-okej... stammade jag, det var ett bra tillfälle att säga det på tänkte jag.

Klockan 13.44 ringade det på dörren, jag gick långsamt dit för att öppna, där utanför låg det en bukett röda rosor, choklad och ett brev. Jag stirrade på det, sedan tog jag upp rosorna, chokladen och brevet. Jag tittade åt båda hållen utanför dörren för att se vem som gett mej sakerna. Men ingen syntes till.

Jag satte rosorna i vatten och ställde chokladen på bordet, sedan läste jag brevet.

Hej Candie! Jag ville bara få sagt hur mycket jag älskar dig, jag står utanför och väntar på dej.

Din Bieber

Jag blev alldels varm inuti, jag gick ut och kollade, där stod Justin och lgo emot mej, jag kastade mej i hans famn.

- Nå, besvarar du mina känslor? Frågade han.

- Ja självklart! Jag älskar dej också! Sa jag och kysste honom av bara farten, han verkade inte ha något emot det utan besvarade min kyss.

- Jag ska på intervju om en halvimme, de vill jätte gärna intervjua dej också, Selena Gomez kommer vara där förresten, sa Justin.

- Ååh, jätte gärna! Sa jag och skyndade mej upp för att göra mej i ordning.

Jag hade alltid beundrat Selena Gomez, jag hade affischer och bilder på henne i hela mitt rum.

När jag var klar gick jag ner till Justin och hans chaffiz hämtade oss med Justins limo.

När vi kom fram stod Selena Gomez i dörröppningen till stället där de skulle bli intervjuade.

- Hej Justin! Sa hon och kramade honom hårt. Han kramde tillbaka.

- Och hej! Jag är Selena, Justin har berättat om dej! Sa Selena och sträckte fram handen till mej.

- Hej, sa jag och log, jag skakade artigt hennes hand. Sedan gick vi in. Där inne var det en repoter och en fotograf, de hade gjort i ordning så att vi kunde slå oss ner.

- Hej, du måste vara Candie? Frågade reporten.

- Ja, sa jag och log.

- Får jag börja att ställa några frågor till dej? Frågade han.

- Jadå, sa jag.

- Okej, jag heter förresten Logan Rai, men säg Logan, sa Reporten.

- Mm, sa jag.

- Okej, hur är det mellan dej och Justin? Frågade Logan, jag tittade på Justin och rodnade.

- Bra, underbart, perfekt, sa jag och log.

- Jaså, är ni ihop?

- Eh... ja,

- Trevligt, och han är schyst (stav)?

- Ja! Han är så snäll så,

- Kul att höra, och du har ingen talang, sjunga dansa..?

- Näe, azzå jag kan väl sjunga,

- Vad kul! Får man höra?

- Haha, vill du?

- Ja! Vill inte ni andra det?

- Jo! Ropade resten i kör, jag hade inte märkt för än nu att Usher (Justins manger) och nästan hela hans crew var här.

- Kom igen Candie! Sa Selena uppmuntrade.

- Okej då, sa jag och bestämde mej snabbt för låten jag skrev när jag skrev för ett tag sedan.

(lyssna på låten och tänk bort alla instrument och avbrot).

'

När jag var klar stirrade alla på mej.

- Men du ärger ju! Utropade Justin vilket fick alla att börja skratta, när skrattsalvorna gått över sa Uhser;

- Justin har rätt, du har en bra röst, jag skulle kunna fixa ett kontrakt åt dej!

- Menar du det? Frågade jag överlyckligt.

- Javisst! Sa Uhser och log.

Tack för nu-kosan mu! Hahah :D

Hoppas ni gillar kapitlet!!

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Presentation


Hej! På den här finfina bloggen skriver jag Justin Bieber noveller!

Stuck In The Moment

Skai Jackson flyttar från stora staden Washtington D.C. till den lilla staden Startford i Kanada, vilket Skai tycker illa om, hon saknar sina vänner och speciellt sin pojkvän Adam som blev påkörd tre veckor innan de flyttade. Men sedan träffar Skai två schysst killar som leder till Justin, som får Skais brustna hjärta att långsamt hela.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards