lovelybieberstory

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Lexi Åström - 25 juli 2011 13:39

  FX Candie

- Justin har rätt, du har en bra röst, jag skulle kunna fixa ett kontrakt åt dej!

- Menar du det? Frågade jag överlyckligt.

- Javisst! Sa Uhser och log.

Jag och Justin satt i min soffa och kollade på TV, det var verkligen inget intressant, jag fick plötsligt en ide.

- Justin, har en dubbeldejt! Sa jag.

- Va?

- Med Anna och Ryan, vi kan typ rida eller åka bräda eller något i den stilen! sa jag.

- Okej, ringer du Anna så ringer jag  Ryan?

- Sore! Sa jag och tog upp min mobil. Både Anna och Ryan tyckte det var en jätte bra idé, vi bestämde att vi skulle åka och bada på ett jättestort utomhus bad med både varmvatten pooler och vanliga bassänger. Där fanns det vattenruschkana (stav), hopptorn till tian och massa mer.

När vi var ombyta tävlade vi om vem som var försten i. Anna och jag vann, vi hoppade i samtidigt med killarna hack i häll.

- Ha ha, vi vann! Retades jag och skvätte vatten på Justin, han skvättade tillbaka. Jag märkte att han nynnade på "Stuck In The Moment" jag fnissade och tryckte ner honom i vattnet. När han kom upp började han skvätta på mej.

- Din lilla busiga, söta tjej! sa han.

- Kramiz, kramiz! Sa jag och kramade honom så att han föll omkull. Anna och Ryan skrattade.

- Okej vem vågar hoppa från tian? Frågade Ryan.

- JAG! Ropade jag och Anna på samma gång. Sedan tävlade vi bort till hopptornet, killarna följde fnissande efter. Anna och jag klättrade upp till tian och dök sedan snyggt ner i poolen nedan för.

- Snyggt! Sa Justin och klappade händerna.

- Er tur! Hojtade Anna. Justin och Ryan klättrade tvekande upp till tian, där stod de och såg osäkra ut.

- Kom igen då! Ropade jag. Justin hoppade, han gjorde värsta magplasket.

- Aooo... sa jag och Anna i kör.

- Fan, muttrade Justin när han kom upp ur vattnet.

- RYAN! RYAN! RYAN! Ropade jag, Justin och Anna som om vi vore hans hejaklack. Tillslut hoppade han, han gjorde bomben och det skvätte åt alla håll, alla skrattade.

- Inte lika illa som Justins magplask i alla fall, sa Ryan stolt när han kom upp, jag och Anna fnissade.

Sedan var det vattenruschkanan, Justin och jag började, jag satt i hans knä och vi åkte, man fick sita i en jätte stor badring, vatten ruschkanan var en stor tunnel med forsande vatten, man gled upp på väggarna och det gick i en ryslig fart, jag höll på att ramla av men Justin höll i mej.

När vi kommit ner kom Ryan och Anna precis efter oss.

- Haha, gud vad kul! Sa jag och skrattade.

- Nej nu vägrar jag att bada mer förän jag fått sitta i en varmvatten pool! Sa Anna jag höll med, så vi gick ditt och satte oss. Jag lutade mej emot Justin och han höll om mej, allting var perfekt.

När vi badat klart åkte vi hem till Ryan, hans hus var väldigt nice!

- Borde inte vi ringa Chaz? Frågde Justin.

- JA! Sa Anna och Ryan på samma gång, jag var inte så säker, jag kände inte Chaz så bra, jag visste inte om jag ville att han kom.

- Måste han? Frågade jag.

- Ja, han är vår bästis, har inte du och Anna någon bästis som kan komma över? Sa Ryan, jag och Anna tittade på varandra.

- Dessie, sa vi på samma gång, Dessie var vår bästis som bodde i Calefonien eller CA. Hon var på semester i Canadaså det passade bra.

Vi ringde henne och hon sa JA!! Hon skrek det till och med, både jag och Anna började skratta. Chaz och Dessie kom ungerfär på samma gång, Dessie var inget fan av Justin Bieber som tur var, annars hade hon säkert flippat ut helt.

Varsågoda!! Skulle lagt ut igår men internet pajade!! Hoppas ni gilalr det!

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Presentation


Hej! På den här finfina bloggen skriver jag Justin Bieber noveller!

Stuck In The Moment

Skai Jackson flyttar från stora staden Washtington D.C. till den lilla staden Startford i Kanada, vilket Skai tycker illa om, hon saknar sina vänner och speciellt sin pojkvän Adam som blev påkörd tre veckor innan de flyttade. Men sedan träffar Skai två schysst killar som leder till Justin, som får Skais brustna hjärta att långsamt hela.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards