lovelybieberstory

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Lexi Åström - 30 juli 2011 22:04

Remember,we can be miles apart. And noMine bilder - Foto.

The Princess Photo Diary♔ under the coconut tree

Chaz och Dessie kom ungerfär på samma gång, Dessie var inget fan av Justin Bieber som tur var, annars hade hon säkert flippat ut helt.

Nästa kväll satt jag i mitt rum och surfade lite på nätet, klockan var tio på kvällen och jag hade inte hört av Justin på hela dagen, jag var lite orolig,  jag gick in på min twitter och kollade senaste nytt, lite sådant. Jag satte på "The Lazy Song" av Bruno Mars och sjöng med i delen av låten där han sjunger "Hand in my pants, nobady can tell me I can't"...

Min mobil ringde.

- Candie, sa jag.

- Hej Can, vad gör du? Frågade Justin, det var han som ringde.

- Jag sitter vid datan, inget speciellt, du då?

- Ehm, jag likom... sa Justin tveksamt och harklade sej.

- Vadå? Sa jag oroligt, hemska tankar tog form i mitt huvud, tänk om han låg på sjukhus, eller något annat, han kanske låg skadad någon stans och ingen hade hittat honom!

- Jag är på konsert, med Selena, sa Justin, jag blev lättad att han inte hade råkat ut för något men sedan iskall.

- Med Selena? Frågade jag stelt.

- Ja, jag vet att jag skulle frågat dig men asså jag hann inte och... stammade Justin.

- Medan jag oroade mej här hemma var du på konsert med en annan  tjej?! Skrek jag och la på. Ilskan vibrerade runt omkring mej, jag skulle aldrig förlåta Justin för det här, och jag som trodde på honom.

Justin

Jag tittade på Selena, hon log uppmuntrande emot mej.

- Hon förlåter dej nog ska du se, sa hon.

- Tack Sel, sa jag och suckade. Selena ruffsade om mitt hår och skrattade. Då gjorde jag det, utan att tänka, jag kysste henne. Hon puttade bort mej.

- Nej Justin! DU HAR CANDIE! Sa hon strängt.

- Förlåt, sa jag och sprang därifrån. Tårarna började välla över mina kinder, nej! Jag måste säga förlåt till Candie.

Candie

Jag satt i soffan och snyftade, hur fan kunde Justin, varför gjorde han det? Jag tårkade tårarna och satte på teven, på nyheterna kom en bild av Justin på en konsert, han kysste en tjej, jag såg att det var Selena, jag tog förgivet att det var innan han träffade mej, sedan sa nyhetsuppläsaren;

- Här ser vi hur Justin Bieber kysser Selena Gomez för bara en halvtimme sedan, förut sågs han med en annan tjej? Vad håller stjärnan på med?

Jag flämmtade till, Justin, hur kunde han igen? STRULA med Selena?! Det ringde på dörren. Jag gick dit och öppnade, där utanför stod Justin.

- Vad vill du sa jag och torkade bort tårarna.

- Be om ursäkt, snälla förlåt mej Can, sa han.

- Gå och dö, sa jag och stängde dörren. Han började i härdigt knacka.

- JUSTÌN GÅ! Skrek jag och öppnade dörren igen.

- U Smile, I Smile, sa han.

- Lägg av, muttrade jag.

- But all we have is stuck in the moment, fortsatte Justin.

- Det funkar inte Justin, sa jag och suckade.

- Snälla, jag älskar dej så himla mycket, jag skulle alrdig...

- OCH HUR FÖRKLARAR DU KYSSEN DÅ!??! Fräste jag.

- Så du vet om det...

- Ja!

- Men jag lovar att aldrig göra om det! Jag kan bevisa att jag älskar dej! Sa han desperat och kysste mej. JAg lät hon göra vad han kunde men snart gav han upp.

- Jaha? Sa jag.

- Oh men kom igen! Sa han, han såg rätt rolig ut, håret var ruffsigt, läpparana blanka av mitt saliv (antagligen) och han hade ett uppgivet men ändå lite irriterat ansiktsuttryck.

- Justin... sa jag och kunde inte låta bli att le, sedan började jag skratta, då log han också.

- Som sagt, U smile, I smile, sa han.

- Okej då, jag förlåter dej, sa jag och log ännu mer.

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Presentation


Hej! På den här finfina bloggen skriver jag Justin Bieber noveller!

Stuck In The Moment

Skai Jackson flyttar från stora staden Washtington D.C. till den lilla staden Startford i Kanada, vilket Skai tycker illa om, hon saknar sina vänner och speciellt sin pojkvän Adam som blev påkörd tre veckor innan de flyttade. Men sedan träffar Skai två schysst killar som leder till Justin, som får Skais brustna hjärta att långsamt hela.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards