lovelybieberstory

Direktlänk till inlägg 15 juli 2011

I Would Forever Come Back To You Del 2-JB Day

Av Lexi Åström - 15 juli 2011 13:28

9тн Aprιl 2011♛(Ryan, Chaz och Justin)

My Photos - Windows into the Soul

 Jag orkade inte leta så jag tog de kläder jag haft igår, de var inte smutsiga ändå.

Jag gick ner och förbredde en dunder frukost åt mej och Simon.


Min mobil ringade, det stod Anna med vit bokstäver på displayen, jag svarade.

- Hej! sa jag glatt.

- Hej! Jag har jätte bra nyheter! Nästan skrek Anna i luren.

- Haha, okej vad? Sa jag och skrattade lite.

- Jag har en kille! Sa hon.

- What? Gud vad kul! Kom hit och berätta allt! Ropade jag.

- Jag kommer på två sekunder! Sa Anna och al på, cirka tio minuter senare kom hon.

- 2 sekunder? Frågade jag och fnissade.

- Jaja, whatever, nu berättar jag!

- Okej gör det! Sa jag.

- Han heter Ryan Butler, och hans bästa kompisar Justin och Chaz kommer hit på lördag, allihop ska träffas, kan inte du följa med? Sa Anna, jag skrattade.

- Gärna, sa jag.

- Tack darling! Sa Anna och kramade mej.

När Anna gått kom Simon ut.

- Vad handlade det där om? Frågade han.

- Jag ska följa med Anna på en grej på lördag, sa jag.

- Okej, jag ska ändå ut med Ron och Chimus då, sa Simon. Jag kysste honom, sedan gick jag in i vardagsrummet.

På lördagen hämtade Anna och Ryan mej sedan åkte vi till en jätte stor villa.

- Här är det, sa Ryan och svängde in på infarten, två killar stod där på trappan.

- Hej killar! Ropade Anna och vinkade. De vinkade tillbaka.

- Är det där Justin Bieber? Frågade jag.

- Ja, är du ett fan? Sa Ryan.

- Nej, sa jag.

- Hej, du måste vara Anna, och du måste vara Annas kompis Candie? Sa Justin och tittade först på Anna och sedan på mej.

- Ja, sa jag och Anna i en mun. Vi föjde killarna in.

Vi satte oss runt ett bord, jag råkade hamna bredvid Justin.

- Nu då? Frågade jag.

- Ska vi gå till privatstranden och bada? Frågade Chaz.

- Ja!! Ropade alla utom jag.

- Privatstrand? Frågade jag.

- Japp,

- Shiit vad coolt! Sa jag.

- Ja, coolt, ska vi? Sa Justin.

- Jag har ingen bikini, sa jag.

- Men det har jag! Sa Anna.

- Va?

- Ja, Ryan sa att vi säkert skulle bada, så jag tog med två bikins till oss, sa Anna.

- Du är en ängel, sa jag. Vi gick och bytte om, sedan gick vi till privatstranden, den var inte liten inte...


(lyssna medans du läser)¨

Vi kastade oss i och började skvätta på varanda, jag och Justin blev konstigt nog jätte bra vänner.

När vi gick upp pratade vi i mun på varnadra, jag hade helt glömt bort Simon, jag hade bara Justin för mina ögon, vi satte oss i soffan och tittade på "Vänner" första säsongen. Vi skrattade och pratade hela tiden. På kvällen bestämde jag och Anna oss för att sova över, vi fick varsit rum. När jag borstade tänderna kom Justin in.

- Hej, sa han.

- Hej, sa jag. Han började borsta tänderna. När vi var klara skulle jag säga godnatt.

- God... började jag...

...men jag avbröts av att Justin kysste mej. Jag tryckte mej bort från honom.

- Förlåt, flämtade han.

- Rör mej inte igen, väste jag och tårarna rann.

- Jag visste inte att du var så känslig... började han.

- Jag är inte känslig, men det blir min pojkvän när han får reda på att jag har varit otrogen! Fräste jag. Jag tittade av en slump ut genom fönstret och såg en hop med fans som hade kameror i högsta hugg, jag såg att en av dem, som stod närmast hade lyckast ta ett foto på kyssen, fan, fan, fan!

Nästa dag när jag kom hem var ingen hemma. På köksbordet låg en lapp från Simon

Hur kan du? Jag hatar dej, det är slut kom inte hit igen! JAG FÖRLÅTER DEJ ALDRIG! Jag har packat dina saker, DRA!

Simon

Jag började gråta, men gjorde som han sa, jag gick ut ur huset, jag ringade Anna, berättade allt, hon sa att jag fick bo hos henne.

- Tack! Jag älskar dej! Sa jag lättat.

- Ingen orsak, sa hon. Jag kom till henne och hon hjälpte mej att ta in väskorna, sedan satt vi i soffan och jag fick gråta ut, och vråla av ilska, berätta alla mina känslor, och Anna lyssnade tålmodigt på mej.

Den natten kunde jag inte somna. Tårarna bara rann, min mobil ringade, det var doltnummer, jag svarade.

- Hej det är Justin! Sa en röst.

- Lägg på Justin, sa jag surt.

- Jag vill bara säga förlåt, och jag är så ledsen över din pojkvän, jag vill så gärna återgällda dej!

- Vet du vad du har gjort?! Jag har inget hus, ingen pojkvän, allt på¨grund av DEJ! Skrek jag.

- Jag vet, det är därför jag ordnat en sak till dej, sa Justin hemlighetsfullt.

- Jag bryr mej inte så länge det är från dej! JAG HATAR DEJ!

- Men snälla...

- Nej! Håll käften! Fräste jag och la på...

Okej nu blev det rätt långt va? Hoppas ni gillar det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexi Åström - 4 december 2011 17:04

Som rubriken säger tänkte jag börja på en ny novell nu... Så jag tänkte att huvudpersonen ska se ut som Lucy Hale (från Pretty Little Liars där hon spelar Aria Montgomery). Lite Information om novellen innan prologen: Skai Jackson flyttar fr...

Av Lexi Åström - 22 november 2011 19:57

Den natten sov jag med Nina tätt intill mig. Nu var det min tur att gråta. Jag saknade Justin, han skulle ligga framför mig i sängen, han skulle snarka lätt och jag skulle le åt att jag inte kunde somna för hans snarkningar. Men han var inte där o...

Av Lexi Åström - 4 november 2011 14:51

- Nej, jag skulle inte byta detta mot någonting i hela världen, kom nu! Sa jag och kysste Justin. Vi gick ut i snön, Justin flinade. Jag drog vagnen framför mig med Nina i. - Vad flinar du åt? Sa jag och skrattade. - Inget, sa han och kysste ...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:37

- Hej. Sa jag. - Förlåt. Sa han. - För vad? Frågade jag. - Det där igår... mumlade Justin. - Du fick en chock, sa jag milt. - Är jag förlåten? - Aha... log jag. - Bra! Sa han och kramade mig hårt och länge. Framme vid altaret kände...

Av Lexi Åström - 3 november 2011 16:13

- Ååh! Skrek jag. - Vad säger du? - Ja, viskade jag och kysste honom. Hårt och länge.  - Bra, mummlade han. - Bättre än bra, mummlade jag tillbaka.  Två dagar kvar tills bröllopet... jag var alldeles i extas. Justin låg bredvid mig i "vå...

Translate

Presentation


Hej! På den här finfina bloggen skriver jag Justin Bieber noveller!

Stuck In The Moment

Skai Jackson flyttar från stora staden Washtington D.C. till den lilla staden Startford i Kanada, vilket Skai tycker illa om, hon saknar sina vänner och speciellt sin pojkvän Adam som blev påkörd tre veckor innan de flyttade. Men sedan träffar Skai två schysst killar som leder till Justin, som får Skais brustna hjärta att långsamt hela.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards